Κάτι τρέχει στον Έβρο
Αλεξανδρούπολη: Μαθητές φόρεσαν μάσκες και έστειλαν μήνυμα κατά την βία
Με έναν πολύ δυναμικό και πρωτότυπο τρόπο η θεατρική ομάδα «Οδός Θεάτρου» του
σχολείου, του 2ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης, πέρασε ένα ηχηρό μήνυμα κατά
οποιαδήποτε μορφής βίας.
Η δράση βασίστηκε σε πρωτότυπο σενάριο με τρία διαφορετικά περιστατικά βίας σε μια
προσπάθεια πρόληψης και αντιμετώπισης και μουσική που πρόσθεσε ιδιαίτερη
συναισθηματική φόρτιση στη δράση.
Στο κεντρικότερο σημείο της πόλης, μπροστά στο Δημαρχείο έλαβε χώρα το δρώμενο
παρουσία του Δημάρχου κυρίου Ζαμπούκη Ιωάννη ο οποίος στη συνέχεια συνομίλησε
μαζί τους.
Στη συνέχεια η θεατρική ομάδα παρουσίασε ξανά τη δράση που ανάλογη δεν έχει
ξανασυμβεί στη πόλη μας, σε άλλο κεντρικό σημείο έλκοντας την προσοχή των περαστικών.
Το πανό και τα χαρτόνια επιμελήθηκαν οι μαθητές της θεατρικής ομάδα.
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR
_ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-1781771065.jpg)






