Ο πληρέστερος ηλεκτρονικός επαγγελματικός οδηγός του N.Έβρου
WOLT

Κάτι τρέχει στον Έβρο

"Αυτό είναι το DNA της Σαμοθράκης: η αλληλεγγύη, η προσφορά και η συνεργασία"!
"Αυτό είναι το DNA της Σαμοθράκης: η αλληλεγγύη, η προσφορά και η συνεργασία"!

Σαμοθράκη: Οι κάτοικοι παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους – Το «ευχαριστώ» του Δημάρχου

21-05-2026

Στην πράξη αποδεικνύουν την ανάγκη τους να στηρίξουν τον τόπο τους οι κάτοικοι της Σαμοθράκης, οι οποίοι το τελευταίο διάστημα έχουν πάρει την κατάσταση στα χέρια τους, προχωρώντας σε μια σειρά από σημαντικές εθελοντικές εργασίες για τη βελτίωση της καθημερινότητας στο νησί.

Οι άνθρωποι της διπλανής πόρτας αφήνουν τις προσωπικές τους υποχρεώσεις και προσφέρουν προσωπική εργασία, καλύπτοντας βασικές ανάγκες των υποδομών και της καθαριότητας.

Στην έντονη αυτή κινητοποίηση των πολιτών αναφέρθηκε με δημόσια ανάρτησή του ο Δήμαρχος Σαμοθράκης, Αθανάσιος Βίτσας, εκφράζοντας ένα μεγάλο «ευχαριστώ» και κάνοντας λόγο για μια «υπόκλιση» στον μόχθο των συντοπιτών του για το κοινό καλό.

ΤΣΟΥΛΚΑΝΑΚΗΣ

Οι παρεμβάσεις των κατοίκων εκτείνονται από τα ορεινά του νησιού μέχρι τις γειτονιές. Ενδεικτική είναι η δράση που πραγματοποιήθηκε στην περιοχή «Καράβι» και σε υψόμετρο 800 μέτρων, όπου οι εθελοντές ανέβηκαν κάτω από δύσκολες συνθήκες στην άγρια φύση και μετέφεραν λάστιχα, με σκοπό να αποκατασταθεί και να βελτιωθεί η παροχή του νερού.

Παράλληλα, οι εθελοντές δραστηριοποιούνται συστηματικά στο οδικό δίκτυο και στα μονοπάτια του νησιού, προχωρώντας στον καθαρισμό των χόρτων για την προστασία του περιβάλλοντος και την ευπρέπεια των διαδρομών. Ανάλογες εργασίες γίνονται και εντός των οικισμών, με τον καθαρισμό σημείων διέλευσης και τη φροντίδα των κάδων απορριμμάτων.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο κ. Βίτσας "Αυτό είναι το DNA της Σαμοθράκης: η αλληλεγγύη, η προσφορά και η συνεργασία"!