Ο πληρέστερος ηλεκτρονικός επαγγελματικός οδηγός του N.Έβρου
EMY ΜΟΝΩΣΕΙΣ

Κάτι τρέχει στον Έβρο

Οι αυξήσεις φωτιά στα διόδια θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια στην αύξηση της κίνησης στο υπόλοιπο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο, που βρίσκεται σε πλήρη εγκατάλειψη.
Οι αυξήσεις φωτιά στα διόδια θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια στην αύξηση της κίνησης στο υπόλοιπο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο, που βρίσκεται σε πλήρη εγκατάλειψη.

Οι αυξήσεις "φωτιά" στα διόδια θα οδηγήσουν τους οδηγούς στο επαρχιακό δίκτυο και σε δρόμους - καρμανιόλα

02-04-2024

Ανακοίνωση εξέδωσε η Επιτροπή Περιοχής Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης του ΚΚΕ «για την ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης της “ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ” και τις αυξήσεις-φωτιά στα διόδια», μετά την ανακοίνωση των νέων τιμών διέλευσης από τους μετωπικούς και πλευρικούς σταθμούς διοδίων του αυτοκινητοδρόμου 

Μεταξύ άλλων η ανακοίνωση αναφέρει: "Ακόμα ένα έγκλημα στις πλάτες του λαού συντελείται αυτές τις μέρες με την ολοκλήρωση του ξεπουλήματος-παραχώρησης της Εγνατίας Οδού για 35 χρόνια στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-"Egis Projects". Και αν κάποτε το αφήγημα των κυβερνήσεων ήταν ότι ξεπουλούσαν δήθεν «προβληματικές» δημόσιες επιχειρήσεις ή υποδομές που δεν μπορούσαν να συντηρήσουν και να «αναπτύξουν», τώρα πλέον ο λαός αντιλαμβάνεται πως ο δικός του πλούτος, αυτός για τον οποίο δούλεψε, πλήρωσε και μάτωσε καταλήγει στους επιχειρηματικούς ομίλους με μοναδικό σκοπό να φουσκώσουν τα πορτοφόλια τους.

Με τη σύμβαση παραχώρησης το κόστος διοδίων της Εγνατίας Οδού από τα 3 λεπτά ανά χιλιόμετρο θα αυξηθεί σταδιακά σε περίπου 7,5 λεπτά ως το 2027, δηλαδή δυόμισι φορές πάνω. Παράλληλα, προβλέπεται μείωση του αρχικού τιμήματος για τον παραχωρησιούχο από 1,496 δισ. σε 1,326 δισ., δηλαδή δωράκι 170 εκ. και επιπλέον «προίκα» 60 εκ.

Οι αυξήσεις φωτιά στα διόδια θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια στην αύξηση της κίνησης στο υπόλοιπο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο, που βρίσκεται σε πλήρη εγκατάλειψη, κακοσυντηρημένο, με ελλιπή φωτισμό και σημεία-παγίδες θανάτου.

ΓΚΕΝΤΖΕΛΗΣ

Οι οδηγοί, που εκτός των άλλων θα απωλέσουν και την όποια έκπτωση είχαν σε διόδια του τόπου κατοικίας τους, αντιμέτωποι με την τεράστια ακρίβεια στα καύσιμα, αλλά και συνολικά στα είδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης, με οχήματα που επίσης είναι κακοσυντηρημένα λόγω της ανέχειας που βιώνει η λαϊκή οικογένεια, θα καλούνται πλέον να «επιλέγουν» ανάμεσα στα δυσβάσταχτα οικονομικά βάρη των διοδίων και τους κινδύνους της οδήγησης σε δρόμους-καρμανιόλα.

Οι τοπικοί βουλευτές, πολιτευτές, δημοτικοί και περιφερειακοί σύμβουλοι των κομμάτων και των παρατάξεων του συστήματος έχουν μεγάλες ευθύνες για την σημερινή εξέλιξη. Η «τελευταία πράξη του δράματος» φέρει φαρδιά πλατιά την υπογραφή τους.

Όχι μόνο γιατί ποτέ ουσιαστικά δεν αντιτάχθηκαν στην πορεία ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας Οδού, αντίθετα την στήριζαν ανοιχτά και με κάθε τρόπο, αλλά και γιατί πρωτοστάτησαν στην επιχείρηση αποπροσανατολισμού του λαού. Κάθε φορά που οι εκλεγμένοι με τη «Λαϊκή Συσπείρωση» σύμβουλοι σε Δήμους και Περιφέρεια μετέφεραν τις αγωνίες του λαού για τις εξελίξεις, την αντίθεσή του στους νέους σταθμούς διοδίων που ξεφύτρωναν «σαν τα μανιτάρια» από τον ακριτικό Έβρο ως και την Καβάλα, αυτοί ξεκινούσαν «ανένδοτο αγώνα»… για να μην εγκατασταθούν «στο δικό μας Δήμο», «στη δική μας Περιφέρεια», καλλιεργούσαν δηλαδή τη λογική «να καεί του γείτονα η αυλή»!

Κάθε φορά που το ΚΚΕ τους στρίμωχνε με ερωτήσεις στη βουλή, με ανακοινώσεις και άλλες παρεμβάσεις, αυτοί επιχειρούσαν να καθησυχάσουν το λαό της περιοχής υποστηρίζοντας πως  «αυτά που λέει το ΚΚΕ δεν είναι για τη δική μας περιοχή, δεν πρόκειται να γίνουν».

Και κάθε φορά που τα παραμύθια τους διαψεύδονταν και βρίσκονταν αντιμέτωποι με την οργή του λαού και μεγάλες κινητοποιήσεις, συνέχιζαν την επιχείρηση αποπροσανατολισμού με τα «ηλεκτρονικά διόδια που έρχονται», με τα «αναλογικά διόδια που θα είναι πιο δίκαια», με αντιδράσεις μόνο για τα πλευρικά διόδια και όχι τα μετωπικά κ.ο.κ."