Κάτι τρέχει στον Έβρο
Ο υφυπουργός υποδομών και μεταφορών στον Έβρο - Θα επιβιβαστεί στο τρένο της γραμμής Αλεξανδρούπολη-Ορεστιάδα
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου, θα επισκεφτεί την Αλεξανδρούπολη, το Πύθιο και την Ορεστιάδα για την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Ορεστιάδα - Ορμένιο.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το πρόγραμμα είναι ως εξής:
§ 11:15 Δηλώσεις στα ΜΜΕ πριν την επιβίβαση στο συρμό από τον σταθμό της Αλεξανδρούπολης.
§ 11:30 Επιβίβαση στο συρμό με προορισμό την Ορεστιάδα.
§ 13:30 Επίσκεψη στην Γέφυρα του Πυθίου.
§ 15:00 Άφιξη στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Ορεστιάδας.
§ 17:30 Επίσκεψη στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Αλεξανδρούπολης.
§ 18:00 Συνέντευξη τύπου στο Νομαρχείο της Αλεξανδρούπολης με θέμα την σιδηροδρομική σύνδεση στην Περιφερειακή Ενότητα Έβρου – επαναλειτουργία της γραμμής Ορεστιάδα – Ορμένιο.
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR







