ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
Ε - ΑΤΡΙΚΑ
Αθλητικά Νέα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ
Κάτι τρέχει στην Ελλάδα
Μητσοτάκης από το βήμα της Βουλής: Η εστίαση θα ανοίξει μετά το Πάσχα
02-04-2021
Την εκτίμησή του ότι η εστίαση θα ανοίξει μετά το Πάσχα εξέφρασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την τριτολογία του στη Βουλή.
Ο πρωθυπουργός δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Στον τομέα της εστίασης 6 στις 7 επιχειρήσεις πήραν κάποιου είδους μορφή επιστρεπτέας προκαταβολής. Παρά τις μεγάλες οικονομικές δυσκολίες και λαμβάνοντας υπ όψιν το μέγεθος της ύφεσης, η κυβέρνηση κινήθηκε γρήγορα και ανταποκρίθηκε σε μεγάλο βαθμό στις απαιτήσεις της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας.
Αυτό δε σημαίνει πως η ανάκαμψη την επόμενη ημέρα θα είναι αυτόματη. θα χρειαστεί ενίσχυση και την επόμενη ημέρα. Εκτίμηση μου είναι πως η εστίαση θα ανοίξει μετά το Πάσχα βάσει των τωρινών επιδημιολογικών δεδομένων».
σαν σημερα
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ
EN
TR






