Κάτι τρέχει στον Έβρο
Μετά από 17 χρόνια παραδίδεται το τμήμα Μάνδρα - Ψαθάδες
Αυτοψία στο υπό παράδοση τμήμα Μάνδρα - Ψαθάδες, του υπό κατασκευή κάθετου οδικού άξονα Αρδανίου - Ορμενίου, έκανε εχθές Πέμπτη 14/12 ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου, Δημήτριος Πέτροβιτς, συνοδευόμενος από στελέχη της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.», εταιρείας που φέρει την ευθύνη ολοκλήρωσης του έργου.
Το υπό παράδοση τμήμα μήκους 14 χλμ., που δόθηκε δοκιμαστικά στην κυκλοφορία, περιλαμβάνει την παράκαμψη Λαβάρων, με δυο κόμβους (Λαβάρων - Κισσαρίου) και Αμορίου.
Τα στελέχη της Εγνατία Οδός Α.Ε. διαβεβαίωσαν τον Αντιπεριφερειάρχη πως οι εργασίες θα συνεχιστούν για την ασφάλεια και ασφαλτόστρωση του παράπλευρου οδικού δικτύου.
Ο κ. Πέτροβιτς επεσήμανε ότι το έργο σχεδιάστηκε όχι μόνο για την ασφαλή κίνηση των οχημάτων, αλλά και για την αντιπλημμυρική προστασία των οικισμών, ένα όρο που όμως ακόμη δεν πληροί.
Να θυμίσουμε πως το πολύπαθο έργο Μάνδρα Ψαθάδες ξεκίνησε το 2001 και τελικά παραδίδεται το 2017 και συγκεκριμένα η τυπική παράδοση του θα γίνει την προσεχή Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου με παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη.
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR






