Κάτι τρέχει στον Έβρο
Κατατέθηκε η αίτηση για το "Σπίτι Γυμναστικής" στην Αλεξανδρούπολη
Με την ευκαιρία της εκδήλωσης κοπή βασιλόπιτας του Ομίλου Ενόργανης Γυμναστικής Αλεξανδρούπολης, ο Αντιδήμαρχος Γιάννης Ναϊτίδης, ανακοίνωσε την κατάθεση της αίτησης για την κατασκευή του "Σπιτιού Γυμναστικής".
Με τις κατευθύνσεις του Δημάρχου Γιάννη Ζαμπούκη και σε συνεργασία με τον Αναπτυξιακό Οργανισμό, η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου κατέθεσε την αίτηση / τεχνικό δελτίο πράξης για το έργο, στην Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Προγράμματος "Ανατολική Μακεδονία και Θράκη".
Η μελέτη αφορά τη δημιουργία νέας κτιριακής υποδομής στο οικοδομικό τετράγωνο 460Α. Η νέα εγκατάσταση, ειδικά για ρυθμική γυμναστική, θα χωροθετηθεί στο βόρειο τμήμα του οικοπέδου και θα περιλαμβάνει αγωνιστικό χώρο, κερκίδες, αποδυτήρια, W.C. θεατών και ΑμεΑ, καθώς και υποστηρικτικές λειτουργίες όπως αναψυκτήριο, φυσιοθεραπεία και ιατρείο. Παράλληλα, προβλέπονται χώροι στάθμευσης και φωτισμός περιβάλλοντος χώρου και γηπέδου σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Γ.Γ.Α.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 3.969.476,92€ (με ΦΠΑ) και εντάσσεται στο πλαίσιο της Υποδράσης RSO5.1.α – Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης Δήμου Αλεξανδρούπολης (ΕΤΠΑ).
Έτσι, το "Σπίτι της Γυμναστικής" δεν είναι πια μόνο μια ιδέα, αλλά ένα σχέδιο που προχωρά και θα γίνει πραγματικότητα για τα παιδιά, τους αθλητές και όλη την Αλεξανδρούπολη.
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR
_ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-1781771065.jpg)






