Κάτι τρέχει στον Έβρο
Καινούργια πεζοδρόμια αποκτά η Ορεστιάδα
Καινούρια πεζοδρόμια θα αποκτήσει η Ορεστιάδα, σύμφωνα με ανακοίνωση του δημάρχου Βασίλη Μαυρίδη. Πρόκειται για μια σημαντική παρέμβαση καθώς θα πραγματοποιηθούν εργασίες ανακατασκευής σε τμήματα πεζοδρομίων τα οποία έχουν καταστεί επικίνδυνα λόγω φθοράς αλλά και πλακόστρωση νέων τμημάτων εντός αστικού ιστού.
Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:
"Με την υπ' αριθμ. 154/03-03-2019 του διοικητικού συμβουλίου του Πράσινου Ταμείου του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ εγκρίθηκε η υπ' αρίθμ. 4036/07-09-2018 πρόταση του Δήμου Ορεστιάδας με τίτλο «Κατασκευή πεζοδρομίων στην Ορεστιάδα 2018», οριστικού προϋπολογισμού 928.000 €».
Αποφασίστηκε η οριστική ένταξη του έργου και η χρηματοδότηση του Δήμου Ορεστιάδας με το ποσό των 190.156 € Το υπόλοιπο ποσό του του συνόλου των 928.000 € είναι εξασφαλισμένο από τη ΣΑΤΑ του Δήμου Ορεστιάδας.
Συνεχίζουμε με υπευθυνότητα την προσπάθειά μας για την αστική ανάπλαση του Δήμου μας, με άμεση δημοπράτηση αυτού του σημαντικού έργου."
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR
_ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-1781771065.jpg)





