Κάτι τρέχει στον Έβρο
Απαλλαγή Δημοτικών Τελών Κλειστών Ακινήτων στον Δήμο Αλεξανδρούπολης
Με το άρθρο 222 του ν. 4555/2018 (Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι) προβλέπεται η απαλλαγή από την καταβολή του ενιαίου ανταποδοτικού τέλους καθαριότητας και φωτισμού, των ακινήτων στα οποία διακόπτεται η ηλεκτροδότηση, από την ημερομηνία υποβολής δήλωσης του ιδιοκτήτη τους ή του νόμιμου εκπροσώπου αυτού προς τον Δήμο ότι δεν ηλεκτροδοτούνται και ότι δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν.
Για το λόγο αυτό παρακαλούνται όσοι έχουν ακίνητα τα οποία δεν ηλεκτροδοτούνται να προσέλθουν στον Δήμο Αλεξανδρούπολης να καταθέσουν αίτηση- υπεύθυνη δήλωση για απαλλαγή από τα Δημοτικά τέλη (Δημοτικό Τέλος και Δημοτικό Φόρο) επισυνάπτοντας βεβαίωση διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος από την ΔΕΔΔΗΕ και κατά περίπτωση συμβόλαιο ακινήτου ή πίνακα αναλογιών ή σύσταση οριζοντίου ιδιοκτησίας.
Εφόσον η ανωτέρω υπεύθυνη δήλωση υποβληθεί έως και 18/01/2019 δεν θα χρεώνονται δημοτικά τέλη πριν την ισχύ του νόμου (19/7/2018). Μετά την καταληκτική ημερομηνία θα γίνεται αναδρομική χρέωση δημοτικών τελών.
- Το αμερικάνικο πλοίο «ARC Commitment» ξεφόρτωσε στρατιωτικά οχήματα στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης
(07-10-2025) - Σε διαγωνισμό κοινοτομίας διακρίθηκε ομάδα του Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης Ορεστιάδας
(07-10-2025) - Συνάντηση των πρυτανικών αρχών του ΔΠΘ και του ΑΠΘ στην Κομοτηνή
(07-10-2025) - Απαγόρευση διέλευσης από τις ιρλανδικές διαβάσεις Καστανεών και Ριζίων
(07-10-2025) - Αρνητικό αποτέλεσμα με πτώση εσόδων κατά 35,69% στο Λιμάνι Αλεξανδρούπολης
(07-10-2025)
EN
TR






