Κάτι τρέχει στον Έβρο
Θαυμαστή συνεργασία ιατρών του Έβρου: Σύνθετη χειρουργική επέμβαση στο Διδυμότειχο
Την Τετάρτη 13 Αυγούστου 2025, στο Γενικό Νοσοκομείο Διδυμοτείχου (ΓΝΔ) πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία μία ιδιαίτερα σύνθετη χειρουργική επέμβαση σε γυναίκα ασθενή 55 ετών.
Η ασθενής είχε διαγνωστεί με όγκο στην κοιλιακή χώρα, ο οποίος επηρέαζε μεγάλα αγγεία, και παρουσίαζε συμπτώματα ανορεξίας, ναυτίας και εμέτων μετά τη λήψη τροφής, καθώς και σημαντική απώλεια βάρους.
Η επέμβαση πραγματοποιήθηκε χάρη στην άριστη συνεργασία των δύο νοσοκομείων του Έβρου —του Γενικού Νοσοκομείου Διδυμοτείχου και του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης— και των αντίστοιχων χειρουργικών κλινικών: της Χειρουργικής Κλινικής ΓΝΔ, υπό τη διεύθυνση του κ. Σωτηρίου Μαρκακίδη, και της Πανεπιστημιακής Αγγειοχειρουργικής Κλινικής ΠΓΝΑ, με διευθυντή τον Καθηγητή κ. Γεώργιο Γεωργιάδη.
Στην εξειδικευμένη χειρουργική ομάδα συμμετείχαν οι:
Κορακιανίτης Οδυσσέας, Αναισθησιολόγος, Διευθυντής ΕΣΥ
Αργυρίου Χρήστος, Επίκουρος Καθηγητής Αγγειοχειρουργικής ΔΠΘ
Εζεμπίδης Αγησίλαος, Επιμελητής Β΄ Χειρουργός
Ιδιαίτερες ευχαριστίες εκφράζονται προς τους Διοικητές των δύο νοσοκομείων για την άμεση και ουσιαστική υποστήριξή τους στον προγραμματισμό και τον σχεδιασμό της επέμβασης, καθώς και προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό για την καθοριστική συμβολή τους στην ομαλή και ανεπίπλεκτη μετεγχειρητική πορεία της ασθενούς.
- Καλοκαιρινή συναυλία της Μπαντίνας του Δήμου Αλεξανδρούπολης
(16-06-2025) - Παρά τα χαμόγελα, δεν ξεκίνησε ακόμα το "πρόγραμμα μετεγκατάστασης" στον βόρειο Έβρο
(16-06-2025) - Προληπτική δράση στη Σαμοθράκη, από την Πανεπιστημιακή Νεφρολογική Κλινική
(16-06-2025) - Επαρκούν οι αστυνομικοί για ελέγχους στους Κήπους λέει το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη
(16-06-2025) - Διαγραφή στην παράταξη του Δημάρχου Ορεστιάδας
(16-06-2025)
EN
TR







