Κάτι τρέχει στον Έβρο
Ξεκινούν για τους πεζούς οι βόλτες στην παραλιακή της Αλεξανδρούπολης
Από την Παρασκευή 22 Μαΐου 2026 έως και τις 20 Σεπτεμβρίου 2026, η παραλιακή ζώνη της Αλεξανδρούπολης μετατρέπεται σε πεζόδρομο και χώρος περιπάτου!
Καθημερινά, από τις 20:00 έως τη 01:00, η οδός Βασιλέως Αλεξάνδρου θα είναι πεζοδρομημένη και κλειστή για την κυκλοφορία και στάθμευση οχημάτων και δικύκλων.
Πιο συγκεκριμένα, οι πεζοδρομήσεις ισχύουν στους εξής δρόμους:
-Βασιλέως Αλεξάνδρου & Απολλωνιάδος: από το στάδιο «Φώτης Κοσμάς» έως την οδό Κύπρου (και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
-Ζαρίφη: από την οδό Σωκράτη Οικονόμου έως τη Βασιλέως Αλεξάνδρου (το υπόλοιπο τμήμα είναι ήδη πεζόδρομος).
-Κουντουριώτου: από τη Λεωφόρο Δημοκρατίας έως την οδό Ειρήνης.
-Δικαστηρίων: από την οδό Καραϊσκάκη έως την οδό Ψαρών,
από την οδό Τζαβέλλα έως την οδό Αθανασίου Διάκου.
Κατά τις ώρες πεζοδρόμησης, απαγορεύεται αυστηρά η στάθμευση στους παραπάνω δρόμους. Επιτρέπεται η διέλευση μόνο για:
-Μόνιμους κατοίκους.
-Οχήματα φορτοεκφορτώσεων.
-Οχήματα ΑΜΕΑ.
-Οχήματα έκτακτης ανάγκης (Πυροσβεστική, ΕΚΑΒ, Αστυνομία).
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR







